Graj i zostań Kage!!
Zdrajca wioski mgły/Członek Akatsuki.
Bunshin no jutsu
Chakra:10x1klon
Ranga:D
Obrażenia:nie dotyczy
Opis:Właściwie to powinno być GenJutsu ale jest ustanowione,że to ninjutsu polega na wytworzeniu klonów ,które nie posiadaja materii(ciała)
Kage bunshin no jutsu
chakra:20x1
Ranga:B (bardzo utalentowani chunnini także)
Obrażenia:Nie dotyczy
Opis:Są to klonu, które posiadaj materię i mogą udeżać brńmi i używać zwykłego taijutsu,lecz po jednym udeżeniu znikają
Henge
Chakra:10
Ranga:E
obrażenia:nie dotyczy
opis:Przemiana w zwierze człowieka lub przedmiot
Kawarimi no jutsu
Chakra:30
Ranga:D
Obrażenia: nie dotyczy
opis:Podmiana w jakis przedmiot np.kawał drzewa by przy uderzeniu nie dozanc obrazen UWAGI:Przed uzyciem należy użyć pieczeci (w poprzedniej rundzie)
Kai
Chakra:40
Ranga:D
Obrazenia:nie dotyczy
opis:Rozproszenie genjutsu czasem sie udaję czasem nie
Oboro Bunshin no Jutsu
Chakra:20x1 klon
Ranga:D
Obrażenia nie dotyczy
Opis:Tworzy nie zniszczalne klony działa przez dwi rundy po czym sie rozpadają
Shunshin no jutsu
Chakra:30
Obrażenia: nie dotyczy
Ranga:D
Opis:Teleportuje się w dowolne miejsce bo żmudnym wykonaniu pieczeci
Kage Shuriken no Jutsu
Chakra:40
Obrażenia:20+obrażenia shurikena demona wiatrów
Ranga:D.Wymaga shuriken demona wiatrów
Opis:Jeden shuriken jest w cieniu drugiego co pozwala zaskoczyć przeciwnika
Chakra Kyuuin
Obrażenia:w opisie
Ranga: C
Chakra: 30
Opis: Kładziemy rękę na głowie przeciwnika w każdej rundzie zabierając mu 15 punktów chakry. Jako Jounin i Special-Jounin zabieramy 30 punktów, a jako kage 40 punktów na rundę. Przeciwnik ma utrudnioną obronę z powodu nagłego ubytku chakry. W przypadku złapania klona czerpiemy 5 punktów chakry, a klon znika (nawet Oboro Bunshin).
Kawara Shuriken
Obrażenia:10
Ranga: C
Chakra: 15 x 1 przedmiot
Opis: Używamy pobliskich niewielkich przedmiotów jako shurikenów. Nie rzucamy nimi siła mięśni tylko za pomocą chakry. Oszczędzamy przy tym broń .
Kuchiyose no Jutsu
Obrażenia:nie dotyczy
Ranga: C
Chakra: Zależnie od stworzenia
Opis: Przyzwanie danego stworzenia
Nan Kaizou
Obrażenia : nie dotyczy
Ranga: C
Chakra: 60
Opis: umożliwia nam w pewnym stopniu wydłużenie kończyny, oraz wyginanie jej w dowolny sposób.Jak zrobil to orochimaru by dac pieczec sasuke
Soushuuha
Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Dzięki temu Jutsu mamy kontrolę nad wszystkimi wyrzuconymi w tej kolejce kunaiami. Możemy kontrolować ich lot.
Senei Jashu
Obrażenia:50
Ranga: C
Chakra: 50
Opis: Z rękawa wysuwa nam się , kilka węży które gryzą przeciwnika Węże mogą też przytrzymywać przeciwnika nie pozwalając mu uciec.
Doku Kiri
Obrażenia:80
Ranga: B
Chakra: 110
Opis: Użytkownik wypuszcza z ust chmurę trującego dymu, która zasłania pole walki, a także może zatruć przeciwnika, utrudniając mu walkę, paraliżując go lub nawet zabijając.
Chakra no Tate
obrażenia:nie dotyczy
Ranga: B
Chakra: 80
Opis: Użytkownik tworzy przed sobą tarczę z chakry, którą wypuszcza z dłoni. Tarcza jest wyjątkowo solidna i nie sposób jej przebić. Technika jest aktywna tylko w czasie jej użycia, czyli przez jedną rundę (wtedy, kiedy ją tworzymy).
Hari Jizou
Obrażenia:nie dotyczy
Ranga: B
Chakra: 130
Opis: Użytkownika po wykonaniu niezbędnych pieczęci zostaje otoczony własnymi włosami, które twardnieją stając się jednocześnie ostro zakończone, co jednocześnie broni nas przed atakami z zewnątrz i jednocześnie może ranić napastnika.
Bunshin Daibakuha
Ranga:A
chakra:150 (przez 3 rundy można robić wybuchajace klony
Obrażenia 50x1klon(blisko)
opis:Jutsu te działa wspólnie z kombinacją Techniki replikacji,które wybucha na rozkaz.Klony potrafią zabić osoby znajdujące się w zasięgu eksplozji.Można użyć kiedy sie zrobile kage bunshin.
Kekkai Houjin
Ranga: B
Obrażenia:100
Chakra: 30 x 1 notka
Opis: Technika wymaga posiadania co najmniej 3 wybuchowych notek ! Zaawansowana sztuka tworzenia pułapek polegająca na umieszczeniu kilku wybuchających notek i stworzeniu między nimi prostokata, który ulegnie eksplozji jeśli tylko ktoś w niego wejdzie.
Gamaguchi Shibari
Ranga: A
Chakra: 200
Opis: Technika żbai żoładek jest bardzo trwale sciany
Ranshinshou
Ranga: A
Chakra: 190
Opis: Wprowadzenie impulsu do ciała człowieka przez co staję się wykonywać ruchy odwrotne np. chce poruszyc lewą ręką a porusza prawa
Shuriken Kage Bunshin no Jutsu
Obrażenia:10shurikenów=50
Ranga: A
Chakra: 80 x 10 shurikenów
Opis: Rzucamy jednym shurikenem w stronę przeciwnika, a następnie za pomocą tej techniki tworzymy fizyczne klony tego shurikena, skutkiem czego atakujemy przeciwnika całą ich chmurą.
Chidori Nagashi
Ranga: A
Chakra: 250
Obrażenia: 300
Opis: Rozwinięta przez Sasuke technika Chidori podczas jego treningu z Orochimaru. To jutsu umożliwia Sasuke pokrycie ciała elektrycznością, zamiast koncentrować ją w dłoni, dodatkowo może być skierowania gdziekolwiek pozwalając na wzmacnianie innych ataków. Elektryczność przepływając przez całe ciało nieskoncentrowana nie powoduje śmierci przeciwnika, a jedynie tymczasowy paraliż. Jest to kłopotliwe przy walce z większą ilością wrogów, ponieważ osoba rażona tym atakiem może być łatwo uratowana przez współtowarzyszy.
Rasengan
Ranga: A
Chakra: 250
Obrażenia: 300
Opis: Technika polega na wytworzeniu kuli chakry w swojej dłoni. Kula ta nieustannie wiruje i przy uderzeniu nią w przeciwnika rani go i odrzuca z ogromną siłą obracając nim w powietrzu.
Oodama Rasengan
Chakra: 400(Wymagany 1 Kage Bushin)
Obrażenia: 500
Ranga: S
Opis:Ta sama technika co Rasengan lecz wymaga więcej chakry i użycie kage bunshin no jutsu (jeden klon), jak również znakomitej kontroli chakry.
Shoten no Jutsu
Ranga: A
Chakra: 300
Obrażenia: Nie dotyczy
Opis: Technika polegająca na stworzeniu idealnego klona,który jest doskonałą kopią oryginału.Posiadają nawet te same techniki i unikalne bronie.Jutsu te może nawet skopiwać Kekkei genkai.Umiejętności są proporcjonalne do ilości czakry danej klonowi.Pain stworzył klony swoich podwładnych, żeby sami nie doznali obrażeń podczas walki.Wymagania:Należeć do klanu Rikudou
Offline