Graj i zostań Kage!!
Członek Akatsuki
Bakusui Shoha
Chakra:100
Obrażenia:100
Ranga:D
Opis: Jutsu polegające na wydobyciu z ust olbrzymią ilość wody, która może być używana do innych wodnych ataków.
Daibakufu no Jutsu
Chakra:100
Ranga:C
Obrażenia:1 kunai i inne bronie + wir=70 każdy kolejny kunai + 10
Opis: Technika polegająca na stworzeniu wielkiego wodnego wiru skierowanego w przeciwnka.Zdolne jest zniszczyć nawet las.W wirze tym można ukryć takie bronie jak: Shuriken lub Kunai
Goshoku zame
Chakra:200x1rekin
Obrażenia:1 rekin= 150
Opis: Jutsu które używa się kiedy przeciwnik wpadnie do wody - tworzy się pięć rekinów, które atakują cel. Potrzebna jest do tego duża ilość chakry.
Mizuame Nabara
Ranga:B
Chakra:100
Obrażenia:Brak
Opis:Technika żywiołu wody. Shinobi po wypluciu na ziemię kleistej, słodkiej mazi może unieruchomić za jej pomocą swojego przeciwnika, po czym zaatakować go z dużo większą szansą powodzenia innymi technikami bądź bronią dalekiego zasięgu. Pułapkę bardzo trudno ominąć, można tego dokonać jedynie przy skumulowaniu w stopach bardzo dużej ilości chakry, aby podeszwy przy każdym kroku mogły się bez problemu odklejać.
Suigadan
chakra:100
Obrażenia:110
Ranga:C
Opis: Technika polegająca na stworzeniu koła, które otacza cele kręgiem miażdżącej wody.
Suikoudan no Jutsu
Chakra:250
Ranga:A
Obrażenia:170
Opis: Jutsu polegające na ataku przeciwnika ogromną ilością wody w formie rekina.
Uwaga: Trzeba stać w pobliżu albo na wodzie
Daibakuryuu no Jutsu
Chakra:100
Ranga:C
Obrażenia:70
Opis: Tworzy wielki Wir, który wszystko zasysa i topi wszystkie osoby znajdujace sie w nim
Uwaga: Trzeba stać w pobliżu albo na wodzie
Souryuu Boufuusetsu
Ranga: S
Chakra: 600
Obrażenia: 700
Opis: Tworzy wodne tornado.
Takitsubo no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 100
Obrażenia: 50
Opis: Technika żywiołu wody, którą zaprezentował Yamato podczas treningu Naruto. Polega ona na wytworzeniu zwykłego wodospadu, jednak nie wydaje się to być technika służąca do ataku czy obrony.
Suishouha
Ranga: A
Chakra: 140
Obrażenia: 130
Opis: Te jutsu wykorzystuje wodę do wysłania na przeciwnika ogromnej fali. Fala ta ma dewastującą moc i niszczy wszystko, co napotka na swojej drodze.
Suirou no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 60
Obrażenia: 10 co ture
Opis:Technika umożliwiająca zamknięcie osoby w wodnym więzieniu. Ucieczka z tego miejsca jest trudna. Warunkiem, żeby technika była cały czas skuteczna, jest trzymanie jednej ręki w tej kuli wodnej. Jeżeli jakaś sytuacja spowoduje wyciągnięcie ręki, to technika od razu się rozprasza i uwięziona w niej osoba jest wolna.
Suijinheki
Ranga: C
Chakra: 75
Obrona: Przed ogniem, przed brońmi.
Opis: Jedno z wodnych jutsu, w którym ninja wykorzystuje fale wodne do obrony (najczęściej przed technikami Katon).
Mizuame Nabara [Suiton]
Ranga: B
Chakra: 100
Opis: Technika żywiołu wody. Shinobi po wypluciu na ziemię kleistej, słodkiej mazi może unieruchomić za jej pomocą swojego przeciwnika, po czym zaatakować go z dużo większą szansą powodzenia innymi technikami bądź bronią dalekiego zasięgu. Pułapkę bardzo trudno ominąć, można tego dokonać jedynie przy skumulowaniu w stopach bardzo dużej ilości chakry, aby podeszwy przy każdym kroku mogły się bez problemu odklejać
Suiton: Hahonryu
Ranga: S
Chakra: 300
Obrażenia: 350
Opis: Niszczycielski wir ktury troche przypomina rasengana. technika wymyslona przez Naruto.
Takitsubo no Jutsu [Suiton]
Ranga:b
Chakra:100
Technika żywiołu wody, którą zaprezentował Yamato podczas treningu Naruto. Polega ona na wytworzeniu zwykłego wodospadu, jednak nie wydaje się to być technika służąca do ataku czy obrony.
Teppoudama
Ranga:B
Chakra:100
Obrażenia:120
Opis:Zdolność powiązana z żywiołem wody. Używający zbiera wodę w ustach, jednocześnie mieszając ją ze swoją chakrą,po czym wypluwa ją z ogromną prędkością. Lecąca w powietrzu woda przybiera kształt kuli i uderza z dużą siłą w przeciwnika. Technika może być wykonywana tylko przez duże stworzenia ze względów oczywistych.
Suikoudan no Jutsu [Suiton]
Ranga:c
chakra:120
Technika oparta na żywiole wody. Aby jej użyć shinobi musi przebywać w pobliżu jakiegoś zbiornika wodnego (jezioro, rzeka, morze). Polega na uderzeniu we wroga potężnym skoncentrowanym strumieniem wody, który jest kontrolowany przez chakrę używającego. Technika znana wojownikom z Wioski Mgły.
Offline